Έχει συ­νερ­γα­στεί με ση­μα­ντι­κά μου­σι­κά σύ­νο­λα (Kreutzer Quartet, Κα­με­ρά­τα, Συμ­φω­νι­κή Ορ­χή­στρα Δή­μου Αθη­ναί­ων, χο­ρω­δία Rosarte, Ορ­χή­στρα Σύγ­χρο­νης Μου­σι­κής ΕΡΤ, L’Α­nima, Κρούσ­σις, κ.ά.) και σο­λί­στες. Έχει γρά­ψει έρ­γα για μι­κρά και με­γά­λα σύ­νο­λα, ηλε­κτρο­α­κου­στι­κά, τρα­γού­δια, μου­σι­κή για πολ­λές θε­α­τρι­κές πα­ρα­στά­σεις, ται­νί­ες μι­κρού μή­κους και video art, για χο­ρό, για προ­σω­πι­κά πο­λύ­τε­χνα έρ­γα (πιο πρό­σφα­το το «Πέ­ρα­σα…» πά­νω σε ποί­η­ση της Κι­κής Δη­μου­λά) και για εγκα­τα­στά­σεις (installations). Έγρα­ψε τη μου­σι­κή για τις τρα­γω­δί­ες Πέρ­σες (ΚΘ­ΒΕ, 2014) και Αγα­μέ­μνων (ΔΗ­ΠΕ­ΘΕ Κο­ζά­νης, 2013), κα­θώς και για το Ψη­λά απ´τη γέ­φυ­ρα του Άρ­θουρ Μίλ­λερ (Εθνι­κό Θέ­α­τρο, 2018) σε σκη­νο­θε­σία Ν. Κο­ντού­ρη και σκη­νο­γρα­φία Γιώρ­γου Πά­τσα.