Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΣΚΥΛΟΣ

Βίκυ Τσελεπίδου

Μυθιστόρημα
ISBN: 978-960-504-288-2, σελ. 352
Σχήμα: 12,2x20εκ.
Τιμή: 15,50€

Πότε πεθαίνει ένας άνθρωπος; Ως τι εξακολουθεί να ζει αν χάσει τη μνήμη και την προσωπικότητά του; Κατά πόσο η γλώσσα ενυπάρχει σε όλα και κατά πόσο εμείς μέσα της; Πώς βρίσκει κανείς τη θέση του σε έναν κόσμο που συνεχώς ρέει; Υπάρχει άραγε κάποιο φωτεινό σημάδι στον ουρανό που να οδηγεί τα βήματά μας;

Περισσότερες πληροφορίες, απόσπασμα, online παραγγελία:

ΣΑΝ ΧΡΕΟΣ

Ορφέας Απέργης

Ποίηση
ISBN: 978-960-504-294-3, σελ. 132
Σχήμα: 12x17εκ.
Εξώφυλλο: Ίρις Δεπάστα
Τιμή: €9,90

Η μαύρη υπηρέτρια Queenie, η θεία Άννα που λατρεύει την όπερα (και θέλει να το σκάσει με τη φίλη της, τη Σωσώ, η οποία όμως τελικά κάνει έναν «καλό γάμο» κι εγκαταλείπει την Άννα), η Καγκελάριος Μέρκελ, η γιαγιά Ματούλα, μια-δυο ανώνυμες μανούλες, μια σύζυγος που ζηλεύει, μια εικονογράφος, μια άτσαλη σερβιτόρα: Μετά τη Γλώσσα τους (Νεφέλη, 2019), όπου περιγράφει έναν «ανδρικό» κόσμο ανηλεούς «πολεμικής» βίας, ο Ορφέας Απέργης, στο καινούριο ποιητικό βιβλίο του, ξαναπιάνοντας το νήμα της βίας, παρακολουθεί τη βία που ασκείται στις γυναίκες εξακολουθητικά, κοινωνικά, πολλές φορές σιωπηρά, και τις κάνει να αναπαράγουν στερεότυπα και ρόλους που άλλοι τούς «φοράνε» σαν στενό κορσέ. Κι όμως, μέσα σε αυτό τον στενό κορσέ, οι γυναίκες αντιδρούν και πασχίζουν. Η μάχη συνεχίζεται. Η αντρική οπτική τελικά υπερισχύει ή υπονομεύεται; Ταυτόχρονα, το Σαν χρέος είναι ένα βιβλίο για το χρέος της οικονομικής δοσοληψίας και την άβολη σχέση Ελλάδας-Γερμανίας – σχέση μεταξύ φίλων όπως αυτές μεταξύ των φύλων; Κι όταν οι γυναίκες υπερβαίνουν τέτοιου είδους πολιτικά, ιστορικά, οικονομικά χρέη, επιμένοντας σε άλλης τάξης, ψυχικά χρέη, επιβεβαιώνουν τον ρόλο τους ή κάνουν αντίπραξη σε όσα όλοι περιμένουν από αυτές; Το βιβλίο ολοκληρώνεται με ένα εκτενές ποίημα, τη «Σεισάχθεια», όπου όλα αυτά τα νήματα συμπλέκονται γύρω από τα νέα χρέη που μας φορτώνουν οι ορθές πρακτικές στον καιρό της πανδημίας.

Περισσότερες πληροφορίες, απόσπασμα, online παραγγελία:

ΒΛΑΔΙΒΟΣΤΟΚ

Κώστας Βραχνός

Μικροδιηγήματα
ISBN: 978-960-504-295-0, σελ. 112
Σχήμα: 12,2x20εκ.
Τιμή: €8,90

Ένα διόλου αξέχαστο ταξίδι με τον Υπερσιβηρικό και τριάντα τρεις ακόμα αφηγήσεις με άξονα την ιλαροτραγωδία του επουσιώδους και την αμφιλεγόμενη σοβαρότητα του ανθρώπινου βίου.

Περισσότερες πληροφορίες, απόσπασμα, online παραγγελία:

ΕΝΔΟΡΦΙΝΗ ΜΗΔΕΝ (για όλους τους λίγους)

Εαυτός Ανύπαρκτος

Ποιήματα και Πεζά
ISBN: 978-960-504-289-9, σελ. 96
Σχήμα: 12,2x20εκ.
Τιμή: €8,80

Ο εγκέφαλος δε μένει ποτέ ο ίδιος, πάντα αλλάζει. Αλλάζουν οι συνάψεις, οι συνδέσεις δηλαδή των νευρικών κυττάρων μεταξύ τους, μέσω των οποίων επικοινωνεί το ένα με το άλλο και επιτελείται η λειτουργία της συνείδησης, τα συναισθήματα, οι χαρές, οι φόβοι, οι αγωνίες, ο πόνος, η δίψα, η ντροπή, η πείνα, η ηδονή και το μεγάλο έπαθλο: η ευτυχία, την οποία η δημιουργία επινόησε ως αντάλλαγμα λύτρωσης από το μαρτύριο στο οποίο υποβάλει κάθε δημιούργημά της – το μαρτύριο της ύπαρξης.

Περισσότερες πληροφορίες, απόσπασμα, online παραγγελία:

ΚΟΡΙΝΘΙΕΣ

Κοσμάς Πολίτης

Επίμετρο: Βάλτερ Πούχνερ
Εισαγωγή - Επιμέλεια: Σταυρούλα Τσούπρου
ISBN: 978-960-504-275-2, σελ. 152
Σχήμα: 16,2x23,5 εκ.
Τιμή: €13,30

«Η εναλλαγή των μέτρων και των ρυθμών, συχνά και ακανόνιστων, της στιχουργικής, καθώς και η ποικιλία τής έκτασης των ρήσεων, οι οποίες κυμαίνονται ανάμεσα στην στιχομυθία, με πυκνή ανταλλαγή λόγων και ερωταποκρίσεων, και σε μακροσκελείς ρητορικές ρήσεις, προσδίδει στο έργο μια ξεχωριστή ζωντάνια και εντυπωσιάζει. Σε αυτό συμβάλλει, βέβαια, και η γλωσσική υφολογία και το λεξιλόγιο, με τους τολμηρούς νεολογισμούς και τα σύνθετα επίθετα, που θυμίζουν την στυλιστική ποικιλία τής πρώτης φάσης τού δημοτικισμού στην αρχή τού 20ού αιώνα αλλά και το δημοτικό τραγούδι. Ωστόσο, η ποιητική και δραματική χρήση ενός καθημερινού λεξιλογίου συνυπάρχει, κάποιες φορές, με την χρήση ενός πιο λόγιου συντακτικού, με υπερβατά, διασκελισμούς, περίτεχνα λεκτικά συνθέματα κάποιας εκζήτησης πλέον, δηλαδή, με μια γλώσσα που θυμίζει κάπως και τις μεταφράσεις τού Ιωάννη Γρυπάρη […]».