Ταυτότητα: Γεννήθηκα τον Μάρτιο του 1939 στην Καβάλα της Ανατολικής Μακεδονίας. Η μητέρα μου, πρόσφυγας της Μικράς Ασίας, ο πατέρας μου από το Δομένικο της Θεσσαλίας. Έζησα από παιδί στη Θεσσαλονίκη, εκεί σπούδασα γιατρός. Ειδικεύτηκα στο Περίσι στην ψυχιατρική και την νευροψυχολογία. Έγραψα τον Πεισίστρατο (Peisistratos, 1960), την Εκδρομή (L' excursion, 1964), το Μυθιστόρημα (Le roman, 1966), τον Γιατρό Ινεότη (Le Docteur Lajeunesse, 1971), τον Γάμο (Les Noces, 1974), τον Αδελφό (Le frère, 1975) και τους Χτίστες (Les maçons, 1979).
Η θέση του Έλληνα συγγραφέα;
Ανυπόστατη, ανύπαρκτη.
Γιατί γράφω;
Δεν ξέρω.
Πώς γράφω; Οι φιλόλογοι αναρρωτιούνται αν είμαι πεζογράφος ή ποιητής. Δεν είμαι ούτε το ένα ούτε το άλλο. Θέλω, πριν απ' όλα να  μ ι λ ή σ ω — και να μιλήσω μ' έναν λόγο αληθινά «ελληνικό», εννοώ την αθωότητα και την δραματικότητα της ελληνικής γλώσσας [ l' innocence et le caractère dramatique de la langue grèque ]. Θέμα μου είναι πάντα μια ιδέα-βίωμα [ idée vécue? ], ο απλός, πρωτογενής ανθρώπινος μύθος [ le mythe humain primaire ]. Κίνητρό μου, μια ιδιάζουσα ψυχολογική κατάσταση, που στο Μυθιστόρημα, την ονομάζω «φιλοσοφικό συναίσθημα» [ affects philosophiques]. Φυσικά, δεν κάνω φιλοσοφία, δεν αποδεικνύω τίποτε, δεν υποστηρίζω τίποτε. Στερεώνω, απλά, την ανθρώπινη φαντασίωση [ «Fixer» l' imaginaire <humain> chez l' homme ].  <Δεν έχω καμμία σχέση με πειραματισμούς πάνω στην γλώσσα, δεν θεωρώ τη λεγόμενη «πρωτοπορία» σοβαρό θέμα[;] >


Χειρόγραφες απαντήσεις σε ερωτήματα του Δημήτρη Καλοκύρη, οι οποίες χρησιμοποιήθηκαν ως βάση στην αναφορά του Δ.Τ. Άναλι στον Γ.Χ. (μεταξύ άλλων),  στο μεγάλης κυκλοφορίας λογοτεχνικό περιοδικό Les Nouvelles Littéraires. Δημοσιεύτηκε στο τεύχος 2699, Αύγουστο του 1979 στο ειδικό αφιέρωμα στην Ελλάδα (Dossier «L' autre Grèce»). Το κείμενο είναι γραμμένο με μαύρο μελάνι στο επιστολόχαρτο του ΓΧ ενώ οι φράσεις (και οι μεταφράσεις) στα γαλλικά είναι του ίδιου και τις πρόσθεσε στο κυρίως κείμενο με αριθμημένους εκθέτες με μπλε μελάνι διαρκείας που παρέπεμπαν στην πίσω όψη του φύλλου. Σε <... > περικλείονται διαγραμμένες δυσανάγνωστες λέξεις.