Κα­θη­γη­τής Ση­μειω­τι­κής του Θε­ά­τρου και Θε­ω­ρί­ας της Επι­τέ­λε­σης στο Τμή­μα Θε­α­τρι­κών Σπου­δών Πα­νε­πι­στη­μί­ου Πα­τρών. Πρό­σφα­τα βι­βλία: Δυ­τι­κό ηγε­μο­νι­κό «πα­ρά­δειγ­μα» και δια­πο­λι­τι­σμι­κό θέ­α­τρο. Για την πρό­σλη­ψη του αρ­χαιο­ελ­λη­νι­κού δρά­μα­τος στην ελ­λη­νι­κή και μη δυ­τι­κή σκη­νή (2017), Η γλώσ­σα της ει­κό­νας (20152), Conversing Images. Photography and Surrealist Aesthetics on the Stage Writing of Socìetas Raffaello Sanzio (2011). Ιδρυ­τι­κό μέ­λος της Ελ­λη­νι­κής Ένω­σης Κρι­τι­κών Θε­ά­τρου και Πα­ρα­στα­τι­κών Τε­χνών. Τα­κτι­κός κρι­τι­κός θε­ά­τρου τών Ημε­ρο­δρό­μος, GreekPlayProject, συ­νερ­γά­της του The Theatre Times και κα­τά το πα­ρελ­θόν τών Ελευ­θε­ρο­τυ­πία, Ημε­ρη­σία, Νέα Εστία (1999-2012) κ.ά. Επί σει­ρά ετών κρι­τι­κός βι­βλί­ου (Αντί, Δια­βά­ζω, Το Βή­μα, Αυ­γή κ.α.).