(1963-1933)
Το αφιέρωμα στον Καβάφη συνεχίζεται. Ηθοποιοί κ.ά. διαβάζουν τα ποιήματα «Θερμοπύλες» & «Ιθάκη» και συνθέτες τα μελοποιούν
Το ζουμί που θα μας έκανε ικανούς να ξεχωρίσουμε τον Παναγιωτόπουλο απ’ τον Καβάφη…
Το «Απολείπειν ο θεός Αντώνιον» σε 7 αναγνώσεις και 5 μελοποιήσεις
Σε μια πρωτοβάθμια ανάγνωση, η «Ιθάκη» μπορεί πράγματι να δώσει την εντύπωση κατασταλαγμένης θυμοσοφίας...
Με αφορμή δύο καβαφογενή βιβλία
Ανήσυχος και νευρικός πηγαινοέρχεται / στο σαλονάκι και στον διάδρομο / κι έχει τα χέρια του δεμένα πίσω
Η μεν γαλλική ανέπτυξε απαράμιλλες δεξιότητες προς την εννοιολογική ακρίβεια, ο δε καβαφικός τόνος προς την ιδιωματική ακρίβεια
Στους τρεις συγγραφείς αυτού του τεύχους έχει δοθεί η φράση: «όσο μπορείς» από το ομότιτλο ποίημα του Κ. Π. Καβάφη
Για το βιβλίο της ΜΑΡΘΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ «Ο Κ. Π. Καβάφης και η λογοτεχνία της Παρακμής»
Κάτι ήθελα να σου πω / αλλά, το ξέχασα!
Σε ανέμενα ματαίαν την ελπίδαν / και την ψυχήν ερειπωμένην. / Ποτέ δεν συμβιβάστηκα με την ιδέα / ότι είχες διά παντός χαθεί
Με φοβίζει καθώς το τέλος πλησιάζει, μ’ αναστατώνει η αβεβαιότης και το χάος των ετών που ακολουθούν
Οι σχέσεις των Καβάφηδων με τον ζωγράφο Γουίστλερ
Ο Καβάφης αποτελεί μεγάλη «ανωμαλία», σκοτεινό σημείο της γενιάς του ’30 που καθιερώθηκε στις ειδικές συνθήκες της 10ετίας του '60
Ένα ποίημα «σαν Καβάφης...»
Μεταγραφή σε ανθηρό καβαφικό δεκαπεντασύλλαβο [!]
Η πρόσφατη καβαφική δισκογραφία: Στέφανος Κορκολής, Τζένη Τσίλη, Γιώργης Πλατύραχος
Με βάση το σύνολο των πάσης φύσεως κειμένων που μας άφησε, ο Καβάφης δεν θα πρέπει να είχε ουσιαστική σχέση με τη μουσική [...]
μια συνάντηση αληθινών & μυθικών προσώπων, δύο «Αιγυπτίων» πολιτών, κοσμοπολιτών, πολιτισμικά εξόριστων από κάθε εθνική ταυτότητα