(Αθή­να 1976). Μέ­λος της Εται­ρεί­ας Συγ­γρα­φέ­ων και του Κύ­κλου Ποι­η­τών. Σπού­δα­σε Φι­λο­σο­φία/Λο­γο­τε­χνία στη Γερ­μα­νία. Ασχο­λεί­ται με τη με­τά­φρα­ση και τη λο­γο­τε­χνι­κή επι­μέ­λεια. Συ­νερ­γά­ζε­ται με θιά­σους (Ομά­δα-Ξαν­θί­ας/Ελ­λη­νο­γερ­μαν. Θέ­α­τρο). Σε με­τά­φρα­ση/δρα­μα­τουρ­γία του έχουν ανέ­βει θε­α­τρι­κά (Βό­υ­τσεκ/Μπύ­χνερ). Γρά­φει ποί­η­ση, δι­ή­γη­μα και δο­κί­μιο. Δι­δά­σκει Δη­μιουρ­γι­κή Γρα­φή (Νό­τιος–χώ­ρος Τέ­χνης&Δρά­σης). Έχει εκ­δώ­σει: Το πε­ριε­χό­με­νο του υπό­λοι­που (Γα­βρι­η­λί­δης 2011 – βρα­βείο στο Συ­μπό­σιο Ποί­η­σης, υπο­ψηφ. για Κρα­τι­κό και βρα­βείο περ. Δια­βά­ζω), Το ξυ­ρά­φι του Όκαμ (Μι­κρή Άρ­κτος 2014), Ο δια­με­λι­σμός του Αδάμ (Ελ­βε­τία/Βα­σι­λεία 2018), Προ­σκόμ­μα­τα… (Μι­κρή Άρ­κτος 2021), Ποί­η­ση-&-Φλά­ου­το (Εκά­τη 2022/αν­θο­λο­γία). Το 2022 έγι­νε από το έντυ­πο πε­ριο­δι­κό Κα­ρυο­θραύ­στις αφιέ­ρω­μα στην ποί­η­σή του.