Εισερχόμενοι ως είθισται ασκεπείς σε παρεκκλήσι, γνωρίζουμε πως α καπέλα ονομάζονται τα μεγάλα καπέλα που καλύπτουν τα όργανα των γυμνών χορωδών, οι οποίοι δια λόγους ευλαβείας δεν παίζουν με αυτά, αλλά με τη φωνή τους, σύμφωνα με τους προβλεπόμενους χαιρετισμούς, μεγαλυνάρια, τροπάρια και άλλες ευωδίες των ωδείων. Διότι καλά τα όργανα, αλλά, όταν τα παίζεις δίχως την κάλυψη καπέλου, ουδείς σκέφτεται εκείνες τις στιγμές ηδονής τη σωτηρία της ψυχής του, λόγω του ότι ο διαιρετέος είναι μεγαλύτερος του διαιρέτη και κάτι μένει στο πηλίκον.
Εν τω μεταξύ, επειδή ουδέν καπέλο είναι καλιμαύχι, παρόλο που το καλυμμαύκι κάνει τον παπά και όχι ο παπάς το καμηλαύκι, διατηρώντας έτσι το χαρτοπαιγνιώδες περί φύλλου ή φύλου ερώτημα «πού είναι ο παπάς;», επίσκοποι αναγνωρίζονται από την τιάρα τους και καπνοδόχοι πατριάρχες από τη μίτρα τους, ενώ πρώην εστεμμένοι προς την εξορία καθ’ οδόν αφοδεύουν καθήμενοι στο στέμμα τους, οπότε ο διαιρετέος ισούται με τον διαιρέτη, ήτοι μηδέν εις το πηλίκιον.
Προς αποφυγήν λάθους, διευκρινίζουμε ότι πηλίκον και όχι πηλήκιον φέρουν εις την κεφαλήν οι βαθμοφόροι των αξιωματικών μαθηματικών ενώ, μετά από κάποια ηλικία, οι πλέον πηλικιωμένοι υποδέχονται τους ακάλυπτους, δηλαδή χωρίς σκούφο νοσηλευτές ή νοσηλεύτριες, καλύπτοντας τα νοσήλια (ιδίως σε αρρωστημένα ηλιόλουστες περιοχές) με ακάλυπτες επιταγές που άλλαξαν χέρια στον ακάλυπτο πολυκατοικιών, ώστε να επικαλύπτεται το καπέλο που προστίθεται στο ποσόν της επιταγής, οπότε διαιρετέος και διαιρέτης ορίζονται κατά περίπτωση.
Ούτως ή άλλως, ουδείς ακάλυπτος κατά την Αποκάλυψιν, διότι όσο καπέλο και αν προσθέσουμε στις ακάλυπτες επιταγές πάντα θα υπάρχουν διαφωνίες, αν και οι προκαλούμενες εξ αυτών μονομαχίες διεκόπησαν όταν, αντί για γάντι, οι παρ’ ολίγον μονομάχοι άρχισαν να πετούν το καπέλο τους στο ρινγκ, όπου έπαιζε ο Ρίνγκο Σταρ, ενώ οι ΑΒΒΑ αναλφάβητοι και ασκεπείς τραγουδούσαν Ring, ring, ring me, αφού κανείς δεν τηλεφωνούσε, δηλαδή τα καπέλα δεν αποτελούσαν πλέον οργανικό τμήμα της καθημερινής ενδυμασίας, αν και, σύμφωνα με πληροφορίες για πιλοφορίες, στις ιπποδρομίες οι θεατές φορούσαν τα πιο εξεζητημένα, στοιχηματίζοντας ότι η εγκεφαλική νόσος των τρελών αγελάδων συνιστά προοίμιο για μεταγενέστερες πανδημίες, με τον κάθε παγκολίνο στον πάγκο του.
Από τον πάγκο, όπως είναι φυσικό, ξεκίνησε η συνήθεια α καπέλα, η παραγγελία φέρε άλλο ένα καπέλο και η προσφώνηση «α, κάπελα», ο οποίος χωρίς καπέλο χρέωνε την επιτόπια κατάποση, διότι αυτό ήταν το μπίζνες μόντελ που μεταξύ των αιώνων ανέπτυξε ο Μεσαίων, με επιχειρηματική βεβαιότητα οδηγώντας σε καπελαδούρες, πηλοφόρια και (καμ)πιλοτές, στις στενές κολώνες των οποίων προσκρούουν μεθυσμένοι πιλότοι, που έχουν εθιστεί σε ανοιχτούς αιθέρες, ενώ πλατυποδία και πλατυκαπηλεία είναι δύο λόγοι (ισογείου και ρετιρέ) που καθιστούν δύσκολη τη συμμετοχή σε αεροπορικές επιχειρήσεις.

Καλύψου για να μη δεις: μηδείς ακαπέλωτος εισίτω


ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ

Τρέχοντας επιτόπου / Δράχου Χούδρα - Χάρτης (hartismag.gr)
Παράπονα που μας περιήλθαν / Δράχου Χούδρα - Χάρτης (hartismag.gr)
Πώς περπατά η νύχτα (συμβουλές) / Δράχου Χούδρα - Χάρτης (hartismag.gr)
Ατυχή συμβάντα και θεραπείες / Δράχου Χούδρα - Χάρτης (hartismag.gr)
Oρθώς: ενός λεπτού σιγή / Δράχου Χούδρα - Χάρτης (hartismag.gr)
Εγκιβωτισμοί (από Κιβωτό σε Κιβωτό) / Δράχου Χούδρα - Χάρτης (hartismag.gr)
Μη φάτε πόρτα, εκτός αν επιμένετε / Δράχου Χούδρα - Χάρτης (hartismag.gr)
Κόρνα είναι και κορνάρει / Δράχου Χούδρα - Χάρτης (hartismag.gr)